رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
درک یک پایان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 117 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن کامشاد
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 117 رای
✔️ کتاب درک یک پایان خیلی زود به جایگاه قابل قبولی در میان خوانندگان دست یافت. حتی بعضا از آن به عنوان کتابی یاد می‌شود که یک بار خواندن آن کافی نیست. داستان مانند یک فیلم مهیج روی کاغذ است، سرشار است از مسائلی مانندکینه‌توزی‌های دوست دختران سابق، خودکشی‌های دوران جوانی و روابط نامعقول. بارنز به نحو مازوخیستی از خاطرات و فقدان و فرصت‌های از دست رفته جوانی می‌گوید و همین باعث ورق خوردن‌های پی در پی کتاب در دستان خواننده می‌شود.
داستان درک یک پایان با مجموعه صحنه‌هایی آغاز می‌شود که شخصیت مرکزی داستان –تونی وبستر- خاطرات جوانی خود را ردیف می‌کند، این‌ها خاطراتی هستند که او در دهه ششم زندگی هنوز غرق آنهاست و فراموش نمی‌کند. این جزئیات به هیچ وجه ساماندهی شده نیستند اما زمینه مشترکی دارند. بارنز از دوران مدرسه انگلیسی می‌گوید و پس از آن دوستان تونی وبستر را توصیف می‌کند در میان آنها آدرین فین نقش پررنگی دارد و اوست که پس از گذشت سال‌های زیادی دوباره در زندگی تونی ظاهر می‌شود و ذهن او را درگیر کشمکش‌های فراوانی می‌کند.
خاطرات به طور انتزاعی نقش مهمی در اینکه یک شخصیت در حال حاضر چگونه است و اینکه چگونه می‌توانست باشد ایفا می‌کنند و همچنین خاطرات اولیه به مراتب ارزشمندتر هستند، آنها می‌توانند تا بزرگسالی در ذهن افراد ثبت بمانند و اثرات مختلفی بر زندگی فرد داشته باشند. در این کتاب تأثیرگذار جولین بارنز پی یک خاطره‌ی خاص را در زندگی پر فراز و نشیب تونی می‌گیرد و این خاطره‌ای است که ردپاهای ناگواری از خود به جا گذاشته است که قابل چشم‌پوشی نیستند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درک یک پایان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درک یک پایان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک