رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حقوق سازمان های بین المللی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
سازمان‌های بین‌المللی یکی از بازیگران عرصه‌ی نظام بین‌الملل می‌باشند. این سازمان‌ها در گذشته به شکل اتحادیه‌های بین‌المللی خصوصی و عمومی فعالیت می‌کردند. توسعه و گسترش روزافزون ارتباطات و فعالیت‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، باعث شکل‌گیری سازمان‌های بین‌المللی با شخصیت حقوقی و برخاسته از میان دولت‌ها، به‌منظور تسهیل امور فوق‌الذکر گردید.
این سازمان‌ها برای این‌که به شکل کنونی درآیند، از دو برهه‌ی زمانی عبور کرده‌اند و نتیجه‌ی اقدامات انجام شده در آن مقطع زمانی، منجر به شکل‌گیری سازمان‌هایی با چنین شخصیت حقوقی گردیده است.
ابتدا لازم است به روند پیدایش آن‌ها در عهد عتیق پرداخته شود. ریشه‌ی سازمان‌های بین‌المللی را باید در دوران دولت - شهرهای آتن و اسپارت؛ دو شهری که به‌عنوان مهد تمدن، علم و فلسفه شناخته شده‌اند، دانست. در آن زمان، مردم با تجمع در کنار هم به تشکیل نهادهایی می‌پرداختند تا به کمک هم در مقابل تهاجمات خارجی ایستادگی کرده و بتوانند حملات آنان را دفع کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
amirh110
amirh110
1399/05/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حقوق سازمان های بین المللی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
حقوق سازمان های بین المللی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک