رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

طغیان نایبیان در جریان انقلاب مشروطیت ایران

طغیان نایبیان در جریان انقلاب مشروطیت ایران
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 21 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 21 رای
ب‍ه‌اه‍ت‍م‍ام‌: ع‍ل‍ی‌ ده‍ب‍اش‍ی‌

موضوع این کتاب طغیان نایبیان یا حلقه نایبی است که در اواسط عصر ناصرالدین شاه قاجار به وسیله پهلوان محمد حسین، کلانتر طایفه بیران‌وندی کاشان که بعدا به نایب حسین سالار اسلام شهرت یافت، آغاز شد و به دست فرزندان متعدد او مخصوصا یاماشاءالله سردار جنگ در بخش پهناوری از حاشیه شمالی و غربی و جنوبی منطقه کویری گسترش یافت و در اواخر عصر احمدشاه قاجار درهم شکست.
نویسنده در طی ده سال، به اعتبار منابع گوناگون و با دقت و متانت در مورد نایبیان تحقیق کاملی را به همراه اسناد و مدارک زیادی ارائه داده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Behruz67
Behruz67
1399/04/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طغیان نایبیان در جریان انقلاب مشروطیت ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
2
بافنده ی کتاب خیلی زور زده از یه قاتل بی رحم و دزد سر گردنه که سالها خون مردم مناطق مرکزی ایران رو تو شیشه کرده بود یه ژان وال ژان علیه سلام بتراشه اما خب در نیومده
شما و هم قماشانتان و تخم و ترکه قاجار کی هستید که به اراجیف و دروغ ها و تهمت هایتان درباره نایب حسین وزن بدهیم و بپذیریم. مزدوران قاجار که از شجاعت نایب حسین به ستوه که آمده بودند با یک جنگ رسانه ای سعی کردند ابلهانی چون شمارو بفریبند و برای سرکوب و اعدام نایب حسین بهانه بیابند که موفق شدند.
طغیان نایبیان در جریان انقلاب مشروطیت ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک