رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی

موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
نویسنده:
مترجم:
اکرم کرمی
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
بسیاری از افراد از خود توقع و انتظار بیش از ظرفیت و توان‌شان را دارند که این موضوع نشات گرفته از کمال‌گرایی است. کمال‌گرایی دو جنبه‌ی متفاوت منفی و مثبت دارد ولی جنبه‌ی منفی آن است که در دنیای مدرن بیشتر گریبان‌گیر افراد شده است. این ویژگی سبب می‌شود افراد در زندگی تلاش کنند همه چیز در بهترین حالت خود انجام شود در حالی که غیرممکن است زیرا رسیدن به ایده‎آل‌های دست نیافتنی سبب می‌شود عزت نفس‌مان کاهش یابد و دچار افسردگی شویم. برنی براون محقق دانشگاه هوستون با تکیه بر دانش خود کتاب موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی را به نگارش درآورده که شامل راهکارهایی برای رهایی از کمال‌گرایی، قضاوت و مقایسه است.
تاب موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی نتیجه‌ی سال‌ها تحقیق و آموزش برنی براون در آگوست 2010 به چاپ رسید. این کتاب با نام اصلی The Gifts of Imperfection یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب‌‌های نیویورک تایمز شد و حدود دو میلیون نسخه از آن فروخته شد. محتوای اصلی کتاب درباره‌ی پذیرش خود واقعی‌مان هست و در طی ده راهکار توصیه می‌کند که بهتر است همان‌طور که هستیم خودمان را دوست بداریم.
کتاب موهبت کامل نبودن با روایت تمثیل‌ها، حکایات و همچنین داستان‌های واقعی از زندگی افراد به خواننده آموزش می‌دهد با قبول شرایط خود رضایت‌مندانه زندگی کند. کمال‌گرایی و زندگی بی‌عیب و نقص مانند سدی در مقابل لذت بردن از زندگی عمل می‌کنند در حالی که برنی براون طی بخش‌های «پرورش اصالت»، «پرورش شفقت به خود»، «پرورش روحیه تابآوری»، «پرورش شادی و شکرگزاری»، «پرورش شهود و ایمان»، «پرورش خلاقیت»، «پرورش آرامش و سکون» و «پرورش کار معنادار» در کتاب موهبت کامل نبودن چگونگی لذت بردن از زندگی را با رعایت چند اصول ساده و کاربردی بیان می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/04/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
موهبت کامل نبودن: رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک