رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

الکترونیک به زبان ساده برای دانش آموزان - جلد 1

الکترونیک به زبان ساده برای دانش آموزان - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 9 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 9 رای
✔️ از متن کتاب:
وقتی راجع به الکترونیک صحبت می شود در نظر اکثر افراد، به خصوص جوانان و دانش آموزان، مجموعه ای از عناصر و قطعات سرهم بندی شده، کامل و ناقص که اکثرا در دست این و آن دیده اید، تداعی می شود. و این علم عظیم را که بنای تمام تکنولوژی عصر حاضر بر پایه آن استوار شده، در چند کیت ساده رادیو، بیسیم، دزدگیر و غیره که توسط خود آنها مونتاژ شده مجسم می نمایید؛ زیرا متاسفانه در کتابهای دوره راهنمایی به خصوص حرفه و فن، کمترین اشاره ای به این رشته مهم علمی نشده است. و دانش آموز مستعد و تشنه از طریق دوستانش و تبلیغات مطبوعاتی و غیره با انواع کیت ها آشنا و احیانا شروع به ساختن چند تا از آنها می کند و بدین ترتیب خود را به یک باره خود را در دنیایی جادویی و حیرت انگیز الکترونیک می یابد، با کوهی از مشکلات و سوالات! و متاسفانه چون به منابع علمی مناسب و راهنمایی های درست دسترسی ندارد، بعد از ساختن چند کیت ساده و اکثرا عدم موفقیت در آنها، این رشته را زیاد جدی نگرفته و به طور ناقص رها می کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
terminator
terminator
1399/03/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی الکترونیک به زبان ساده برای دانش آموزان - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
1
هم جلد نخست و هم جلد دوم این کتاب بهترین منبع برای یادگیری الکترونیک مقدماتی به صورت خودآموز بودند. از بارگذارنده ی گرانقدر این کتاب ها بسیار سپاس گزارم8-)
الکترونیک به زبان ساده برای دانش آموزان - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک