رسته‌ها
دسیسه
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 7 رای
✔️ از متن کتاب:
تقریبا دو ردیف خودرو در خیابانی در جلوی هتل مترولایت متوقف شده بودند. رانندگان بی صبری که پشت سر آنها گیر افتاده بودند، برای رهایی از ترافیک برادوی مرتبا بوق می زدند. آنها در لابلای یکی از راه بندانهای سنگین شبانه خیابانهای منهتن بودند.
در یکی از تاکسی ها مردی از صندلی عقب سرش را نزدیک راننده برد و در حالیکه اسکناس یک دلاری را به راننده می داد با لحنی آمرانه گفت: "بسیار خب، اینجا به قدر کافی نزدیک است. مرا پیاده کنید تا هتل پیاده میروم."
راننده پول را گرفت. مسافر از تاکسی پیاده شد و از لابلای خودروهای متوقف شده از خیابان عبور کرد، تا اینکه به پیاده رو نزدیک به هتل مترولایت رسید. او با قدم هایی سریع مسافت کوتاه باقیمانده را پیمود و در چرخان هتل را باز کرد. هتل مترولایت یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین هتل های منهتن بود که با نرخ متوسطی کار می کرد. لابی هتل گرچه بزرگ نبود، ولی به طور زیبایی مبله شده بود و مهمانان مرتب در آن رفت و آمد می کردند. وارد شدن یک فرد رویدادی نبود که جلب نظر کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
114
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1399/03/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دسیسه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این رمان زیبا و جذاب را والتر گیپسون آمریکایی ( با نام مستعار ماکسول گرانت ) نوشته، و توسط دکتر قاسم کیانی در سال ۸۳ به زبان فارسی ترجمه شده است. لازم به ذکر است که این کتاب نسبت به سایر کتب مشابه، از کیفیت بالایی برخوردار است.
PDF
880 کیلوبایت
دسیسه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک