رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
انجمن دانش
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
✔️ احمد وقار شیرازی (1234 1298 ه.ق) فرزند مهتر وصال شیرازی یکی از چهره‌های درخشان ادبی قرن سیزدهم هجری سرزمین هنرپرور شیراز است که افزون بر آنکه شاعری چیره‌دست و دانشمندی بزرگ می‌باشد، در نویسندگی نیز مردی یگانه یگانه و نام‌آور است. «انجمن دانش» کتابی است آمیخته به نظم و نثر. این کتاب حاوی حکایت‌های تعلیمی، اخلاقی و اجتماعی است که وقار شیرازی آن را در سال 1281 هجری قمری به تقلید و شیوه گلستان و به نثر مسجع نوشته است. البته این اثر در بین مردم شناخته شده نیست.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1399/03/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انجمن دانش

تعداد دیدگاه‌ها:
1
«انجمن دانش» ،کتابی آمیخته به نظم و نثراست.این کتاب حاوی حکایت های تعلیمی،اخلاقی واجتماعی است که وقار شیرازی آن را در سال 1281 هجری قمری به تقلید و شیوه ی کتاب گلستان و به نثر مسجع نوشته است. البته این اثر در بین مردم شناخته شده نیست. در این پایان نامه به شرح وبررسی کتاب انجمن دانش و ویژگی های سبکی آن و مقایسه اش با گلستان سعدی پرداخته شده است و زندگی، شخصیت ،اندیشه وآثار دیگر وقار به علاقه مندان معرفی گردیده است. موضوع حکایت ها ،شیوه ی نگارش و اهداف آن ها،موضوع فصل ها، ترکیبات ،اعلام و اصطلاحات به کار رفته در کتاب، توانایی ها و قابلیت های زبانی و آرایه های ادبی انجمن دانش، همگی نشان دهنده ی شباهت های بسیار این اثر با کتاب گلستان می باشد. کلید واژه ها: انجمن دانش، وقار شیرازی، گلستان ،سعدی.
انجمن دانش
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک