رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سراب غرب
امتیاز دهید
5 / 3.1
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.1
با 13 رای
مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۵ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد. کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند.
«سراب غرب» جلد ۱۲۴ این مجموعه است.

نویسنده این کتاب سعی کرده مطالبی را متناسب با حوصله مخاطب در قالب اطلاعات مختصر و مفید در خصوص ماهیت واقعی دنیای غرب، علل پیشرفت صنعتی دنیای غرب و پیشرفت نکردن دنیای اسلام بیان کند. بررسی موضوعاتی همچون ادعای رفاه و خوشبختی غرب و عقب ماندگی مسلمانان و بیان دیدگاه روشنفکران و دانشمندان در خصوص غرب در 6 فصل گنجانده شده است و با تجدید چاپ دوباره در اختیار مخاطبین قرار گرفت. بیان سوالاتی از قبیل «چرا انسان‌های مومن در رنج و فلاکت و انسان های دور از خدا در خوشی و رفاه به سر می برند؟»، «مگر خداوند وعده نکرده است که در صورت رعایت تقوا، نعمت ها و خوشی ها بر بندگان نازل شود؟» «چرا کشورهای غربی که از خدا دورند و فرامین او را رعایت نمی کنند، در رفاه و آسایش بیشترند و کشورهای مسلمان در سختی و ناخوشی ها گرفتارند؟» از جمله مهم ترین پرسش هایی است که در کتاب «سراب غرب» به آن پاسخ داده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/02/24
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سراب غرب

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سراب غرب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک