رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
همسفر
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 4 رای
کتاب "همسفر" دومین کتاب از این مجموعه است که گوشه هایی از زندگی جانباز شهید سیدمحمود موسوی را روایت می کند. شهید موسوی اگرچه راوی نبود و به عنوان راننده و نیروی تدارکاتی در مجموعه راویان جنگ حضور داشت اما همراهی، آمادگی بالا و قبول ماموریت های حساس باعث شد تا وی نیز سهم بسزایی در پشتیبانی از راویان صحنه نبرد داشته باشد.
این کتاب روایت مردی از اهالی اصفهان است که راننده کامیون و شوفر قابلی بود. بعد از انقلاب به جهاد سازندگی پیوست و در زمان جنگ به عنوان راننده کار خود را آغاز کرد و بعد از مدتی وارد مرکز مطالعات شد. سرانجام در یکی از رفت و آمدها در اثر انفجاری مهیب جانباز شد. وی در سیزدهم فروردین سال 1383 جامه شهادت را بر تن کرد. کتاب از 10 فصل تشکیل شده و در هر فصل به بررسی رفتار شهید با خانواده، دوستان و موقعیت های زندگی وی در ادوار گوناگون پرداخته شده است. در برخی از فصول نیز خصوصیات شهید موسوی به روایت همسر و دوستان و آشنایان شهید نقل شده و در پایان کتاب، تصاویری از جانباز شهید سید محمود موسوی به تصویر کشیده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/05/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی همسفر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
همسفر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک