رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نبرد طریق القدس
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
✔️ امیر رزاق‌زاده، راوی و محقق مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در تازه‌ترین کتاب خود با عنوان نبرد طریق‌القدس، راهبرد نظامی ایران و اوضاع و شرایط حاکم بر کشور و همچنین موقعیت جغرافیایی منطقه دشت آزادگان را روایت کرده و سپس به تبیین، طراحی، آماده‌سازی، اجرا و شرح عملیات طریق‌القدس پرداخته است. تدوین این کتاب هشت فصلی، غالباً براساس آثار صوتی و مکتوب راویان جنگ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام شده است و همه این اطلاعات، دست اول‌اند.
کتاب «نبرد طریق‌القدس» براساس اسناد و مدارک دست اول تدوین و مورد تایید صاحب نظران قرار گرفته و به همین دلیل هیچگونه اشکالی در روایت این عملیات وجود ندارد.
گفتنی است که دراین کتاب چگونگی عملیات طریق القدس (کربلای۱) که به آزادسازی شهربستان و نواحی غرب سوسنگرد منجر شد طی هشت بخش تشریح شده است.
در بخش اول موقعیت جغرافیایی منطقه و چگونگی تجاوز نیروهای عراقی بازگو شده و در بخش دوم طرح عملیاتی کربلای ۱توضیح داده شده است.
بخش سوم به گزارشی از نحوه اجرا و هدایت طرح عملیات کربلای ۱طی روزهای اول تا چهارم نبرد اختصاص دارد. دربخش چهارم تلاش‌هایی که برای اتمام ماموریت طرح عملیاتی کربلای ۱انجام شد توضیح داده شده و در پایان بخش کتاب پیام امام خمینی (ره) به مناسبت پیروزی های عملیات طریق‌القدس آمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/03/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نبرد طریق القدس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نبرد طریق القدس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک