رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ماز
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
✔بخشی از رمان:
روزهایی هم در زندگی‌ام بوده و هست که روی دنده‌ی دیگر هستم و هیچ تلاشی نمی‌کنم. از کار و آدم‌ها می‌رمم. چُرت می‌زنم. بیهودگی مطلق! وادادگی در قبال شرایط! وضعیتی شرم‌آور که هرچند وقت یک‌بار به آن مبتلا می‌شوم. برخی اسمش را می‌گذارند رسیدن به خِرَد، اما به نظر من بیهودگی و پوچی‌ست، که برای گذر از آن فقط سفر یاری می‌کند یا جرقه‌ای در ذهن یا قلب.
سفر تفریحی، درآمد می‌خواهد و جرقه، ارتباط و اخلاق خوب و حوصله و زیبایی؛ که من کلاً از همه‌ی این‌ها معاف هستم، پس با همان وقت‌کُشی کنار می‌آیم.
زیاد می‌خوابم، هر چه آماده داشتیم می‌خورم، توی اتاق می‌مانم و از پنجره درخت خرمالو را تماشا می‌کنم و به سؤالات مادرم جواب سربالا می‌دهم. در این روزها شبیه معتادی هستم که معتاد نیست و فقط برای زیستن کرخت است. وقت می‌کُشم، اما به خودکشی فکر نمی‌کنم. خودکشی انگیزه می‌خواهد، دلیل کافی می‌خواهد وگرنه آدم مسخره‌ی عام و خاص می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ramin121212
ramin121212
1399/01/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ماز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک