رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

هنر آشپزی گیاهی بر اساس آشپزی هندی

هنر آشپزی گیاهی بر اساس آشپزی هندی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
از مقدمه کتاب:
فرهنگ غذایی غرب امروزه در قالب فست فود نه تنها سلامت جسم ما را نشانه رفته است، بلکه روح و باور ما را در معرض نابودی قرار داده است. غذای فست فودی فرهنگ و تفکر فست فودی را به همراه می آورد. فرهنگ فست فودی می خواهد همه چیز در سریعترین زمان ممکن به مصرف برسد. این مصرف گرایی و سرعت بدون فکر و ذکر، ما را از تفکر و تامل نسبت به پدیده های اطرافمان غافل می سازد و صرفا همه چیز را بدل به ابزاری برای مصرق، به معنای دقیق تر سوء مصرف می سازد. به رغم وجود فرهنگ غذایی غربی به فرهنگ ما و از بین بردن بسیاری از آداب غذایی هنوز می توان در برخی از ملل شرقی مانند چین، ژاپن، هند و بسیاری از کشورهای آسیایی و آمریکای جنوبی و آفریقایی، ردپایی از فرهنگ غذایی سالم را یافت.
کتاب حاضر به دنبال کشف این میراث گمشده است. نویسنده کتاب که خود چند سالی را در هند زیسته و از نزدیک با این فرهنگ انس گرفته، توانسته است در کنار ترجمه برخی از کتابهای آشپزی هندی، تجربه شخصی خود را به عنوان یک بانوی کدبانو به کتاب بیفزاید و نتیجه چیزی است که عرضه می شود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/12/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنر آشپزی گیاهی بر اساس آشپزی هندی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هنر آشپزی گیاهی بر اساس آشپزی هندی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک