رسته‌ها
ظهور نازیسم و استیلای هیتلر
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 28 رای
نویسنده:
درباره:
آدولف هیتلر
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 28 رای
در کتاب حاضر، تاریخ آلمان در دوران رایش سوم (هیتلر) در دو بخش بررسی شده است. بخش نخست حاوی رویدادهای مهم دوران یاد شده است. در ابتدای این بخش، از چگونگی تشکیل امپراتوری دوم آلمان در اواخر قرن هجدهم میلادی به رهبری فردریک کبیر و به اوج رسیدن این امپراتوری در زمان ویلهلم اول و سقوط آن در جنگ جهانی اول سخن می‌رود؛ سپس به وضعیت آلمان پس از شکست در جنگ جهانی اول و پیش از به قدرت رسیدن نازیسم اشاره می‌شود. تلاش‌های هیتلر و حزب ناسیونال سوسیالیست برای کسب قدرت، خصوصیات اخلاقی هیتلر، حوادث مهم تاریخی قدرت‌گیری نازیسم تا پایان جنگ جهانی دوم، وصیت‌نامه هیتلر، عواقب جنگ جهانی دوم برای ملت آلمان، خصوصیات اخلاقی مردم آلمان از دیگر مطالب بخش اول است. در بخش دوم شرح حال هشت نفر از افرادی درج می‌گردد که برخی از آن‌ها در قدرت‌گیری نازیسم نقش اساسی داشته‌اند و برخی مغضوب و گرفتار ستم نازی‌ها شده‌اند. این افراد عبارت‌اند از: بارون تاسیلوفرن بگن هاردت؛ ورنر هارتز؛ خانم فن و ستروود؛ خانم هیلدگارد ترونر؛ آلفرد فس؛ اریک درسلر؛ فریتز موهلباخ؛ فرانتز ورتهیم. در پایان عکس‌هایی از هیتلر و آلمان به چاپ رسیده است.
کتاب ظهور نازیسم و استیلای هیتلر، شرح الام بشری است، داستان جنایت انسان بر انسان، این که چگونه ملتی با پیشینه‌ای وسیع در علم و صنعت و هنر، با سابقه دیانت و حتی مهر مسیح (ع) در دل، بازیچه دست بیگانه‌ای با افکار جنون‌آمیز قرار گرفته، سرمایه بزرگ مادی و معنوی خود در این را به باد می‌دهد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
632
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ناجی
ناجی
1396/07/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ظهور نازیسم و استیلای هیتلر

تعداد دیدگاه‌ها:
2
چه شرح مزخرفی نوشته. مردمش در حال مرگ بودن از قرارداد تحمیلی ورسای بعد جنگ رو مشتی سیاستمدار سوداگر غارتگر با حسادت به پیشرفتهای آلمان با ناسیونال سوسیالیسم بهشون تحمیل کردن بعد این چرت میگه
مرد بزرگ در قرن بزرگ - نمونه اش نیاب هستش
ظهور نازیسم و استیلای هیتلر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک