رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شیدا و صوفی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
✔️ «شیدا و صوفی» (رمان تحسین شده انجمن روان‌شناسان) را می‌توان جزو اولین تلاش‌های نویسنده برای ورود به ژانر پلیسی و جنایی دانست. این کتاب در ادامه‌ی کتاب قبلی نویسنده یعنی کتاب پستچی نوشته شده است و ارتباط تنگاتنگی با شخصیت‌های اصلی رمان پستچی دارد.

شیدا و صوفی روایت‌گر ماجرای یک قتل است. یک زن خبرنگار با نام مستعار شیدا مستور یا چیستا به دنبال بازکردن گره معمای این قتل است. داستان کتاب با ماجرای صوفی آغاز می‌گردد. صوفی از دوست خود به نام آرش درخواست می‌کند به مدت 3 یک سرپناه برایش فراهم کند. آرش، به صوفی اقامت در خانه‌ی پدربزرگش را پیشنهاد می‌دهد و او را با پدربزرگش تنها می‌گذارد.
داستان به جلو حرکت می‌کند. آرش اکنون مظنون به قتل است. زیرا جسد سوخته‌س صوفی در دره پیدا شده است. چیستا برای حل این معما از دوست قدیمی خود کمک می‌گیرد و پای شخصیت علی از داستان پستچی به ماجرای قتل باز می‌شود. شیدا و صوفی داستانی بسیار جذاب و پرکشش است و عنصر هیجان در تمام قسمت‌های آن به چشم می‌خورد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
shadi_kh
shadi_kh
1395/01/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شیدا و صوفی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شیدا و صوفی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک