رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بعد از او
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 33 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 33 رای
✔ محبوبه دختری هفده ساله که به همراه خانواده اش به محل جدیدی برای زندگی می رود و در آنجا کاملا اتقاقی با پسر جوانی به نام یوسف آشنا می شود که در همسایگی آنها زندگی می کند پس از مدتی خانواده یوسف برای خواستگاری دختر می آیند ولی برخلاف انتظار محبوبه ِ برادر بزرگتر یوسف( یونس) خواستگار او بوده است در اینجاست که او فکر می کند عشق یکطرفه به یوسف داشته است و به خاطر راضی بودن پدر و مادرش از خانواده و خود یونس با او ازدواج می کند همه این مسائل در بحبوحه جنگ تحمیلی رخ می دهد. همسر و برادر محبوبه در جبهه شهید می شوند ولی یوسف زنده می ماند و ... .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
aftab2710
aftab2710
1390/01/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بعد از او

تعداد دیدگاه‌ها:
7
ساده و صمیمی... جدا از قلم روان نویسنده که فکر میکنم تو همه ی آثار ایشون پیداست, موضوع کتاب هم جالب توجه بود. جنگ. جدا از همه برخورد های احساسی با این مسئله باید متوجه باشیم که همه ی رزمنده هایی که کار و خانواده و زندگی و جونشونو برای دفاع از این آب و خاک گذاشتن مثل همه ی ما انسان هایی بودن با پستی و بلندی های وجودی یک انسان, نه فرشته هایی که از آسمون نازل شده باشن! روح همه ی شهدای گران قدرمون شاد
سلام چرا نمیتونم این کتاب رو دانلود کنم لطفا کمکم کنید
اثار ماندگار جهانی همیشه بسیار با مطالعه و جمع اوری اطلاعات درست و گسترده از موضوع _هر چه باشد _نوشته میشوند هنوز با اینکه سالیان زیادی از جنگهای جهانی اول و دوم میگذردانقدر زیبا وقوی از ان مینویسنده که متعجب میشیم ،ولی جنگ ما با وجود طولانی بودند و بینظیر بودن رشادتها که حتی جهان هم مبهوت ان است بسیار مهجور واقعه شده ادبیات جنگ ما ،خواهشا اگر نمیتونید درست بنویسید اصلا ننویسد این همه سوژه ابکی که دارین از همونا وام بگیرین .
:-(اگر چه زمینه رمان درباره مسئله ای است که در زمان جنگ برای خیلی از خانواده های گرامی شهدا ِ مفقودین و اسرا پیش امده است(!) ولی بهتر بود مسائل عاطفی در داستان زندگی این خانم جوان به گونه ای مطرح می شد که به اراده قوی و دلایل والای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خدشه ای وارد نمیکرد نه اینکه این افراد در هنگام جنگ پشت به احساسات و عواطف و خانواده کرده باشند نه ِ فقط این مسائل را مانعی برای رسیدن به هدف عالی خود قرار نمی دادند. در بخشی از داستان که یوسف درباره عشقش به محبوبه صبحت می کند علت رفتن به جبهه را برای دور بودن از محبوبه و رنج از دست دادنش اعلام می کند یا در بخش دیگر که برای ازدواج با محبوبه تصمیم می گیرد دیگر به جبهه نرود و حتی تعهد نامه کتبی به خانواده محبوبه می دهد !! اگر چه برای کم کردن این ضعف در بخشهای بعدی نوشته شده است که گاهی اوقات دل تنگ جبهه و حال و هوای آنجا شده و از اینکه سهم بیشتری در دفاع از وطن نداشته ِ ناراحت است ولی جبران مافات نمی کند(!).البته به حق باید تلاش نویسنده در به تصویر کشیدن رنج دوری خانواده رزمنده و محنت خانواده شهید را نیز در نظر آورد. 8-)
ببخشید درست نیست با ادبیات اینجور برخورد شود . ولی از نپر من بعضی از رمان ها آبدوغ خیاری هستند .
تا حالا فکر میکردم با یک نویسنده مرد طرفم اما فکرم اشتباه بود.
نوشته هاشون رو میپسندم ،جالبند. مثل اینکه این کتاب جدیده امیدوارم خوب باشه.
ممنون از زحماتتون8-)8-)
بعد از او
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک