رسته‌ها
سفرنامه خاندان صدر
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
محسن کمالیان، نویسنده کتاب سفرنامه خاندان صدر درباره آن نوشته است:‌
«طی دهه‌ای که گذشت، یادداشت‌های کوتاه و بلند متعددی را در حاشیه این مطالعات در مطبوعات و فضای مجازی منتشر ساختم. برخی از این یادداشت‌ها در سایت‌های عمومی داخل کشور و همه آنها در مجموعه سایت صدرپژوهی، کانال صدرپژوهی و همچنین در صفحه فیس‌بوکی نگارنده پراکنده هستند. کتاب حاضر گروهی از این یادداشت‌ها را گردآورده و به صورت یک‌جا و متمرکز به علاقمندان تقدیم کرده است.
یادداشت‌هایی که انتخاب کرده‌ام، جز سه مورد، در کتاب‌های دیگر نگارنده منتشر نشده است. یادداشت‌های مربوط به اندیشه و سیره امام موسی صدر را در این کتاب نیاوردم.
نام کتاب پیش‌رو را سفرنامه خاندان صدر گذاشتم. چون هرکدام از یادداشت‌های مندرج درآن، گزارش گوشه‌ای از یافته‌ها، مشاهدات و وقایع سفری طولانی، پژوهشی و معنوی است که طی یک دهه گذشته به عمق سرزمین خاندان صدر کردم.
کتاب حاضر تعداد ۱۲۹ یادداشت را در نه فصل چیدمان کرده است: شرح‌حال، نقد کتاب، انساب، تاریخ، آزاداندیشی و روشن‌بینی، اخلاق، مسئله امام موسی صدر، روزنوشته‌ها و دیدارها. یادداشت‌های هر فصل و هر عنوان بر حسب تاریخ انتشار چیدمان شدند. تصاویر، نمایگان و منابع مکتوب، سه فصل پایانی کتاب را تشکیل می‌دهند.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
682
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
karbalaei
karbalaei
1398/09/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سفرنامه خاندان صدر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سفرنامه خاندان صدر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک