رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

قلم انداز : مجموعه مقالات، سفرنامه ها و نقد و بررسی

قلم انداز : مجموعه مقالات، سفرنامه ها و نقد و بررسی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 9 رای
کتاب پیش رو مجموعه مقالات، سفرنامه ها و نقد و بررسی های موسوی گرمارودی طی سالهای 1348 تا 1374 می باشد. این کتاب در 9 بخش تدوین شده است و بخش های آن عبارت است از:
درباره شعر(گفت و گو در مورد شعر، درباره حافظ، آوای شرقی محمد زهری، شعر فروغ و ...)، سفرنامه ها (سفر طبس و سفر تاجکستان)، درباره دیگران ( ادیب نیشابوری دوم، با شهید آیت الله صدوقی و ...)، گوناگون ( این قند پارسی، مشق آزادی، کمره، نوروز در زندان و ...)، مقدمه ها و پی نگاشت (نگاهی به قصه در قرآن، در کرانه با دریا، نگاهی به سوگسرود در در شعر فارسی، گلگشتی در خلنگزار خیال و ...)، سرمقاله های گلچرخ (چند کلمه آغازین، گلی رو به ولایت، هجوم فرهنگی و وظیفه ما)، نقد، بررسی و معرفی کتاب (مروری بر کتاب بزم آورد، شاهنامه چاپ مسکو، رازهای دره تنگ، گفتارهایی درباره تربیت فرزندان، معرفی کوتاه کتاب ها و ...)، چند نامه (نامه به استاد، نامه به سردبیر مجله گیله وا، نامه به یک دوست) و زندگینامه خودنوشت. کتاب حاضر در سال 1377 توسط انتشارات سروش روانه بازار گردید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sham0
sham0
1398/09/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قلم انداز : مجموعه مقالات، سفرنامه ها و نقد و بررسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قلم انداز : مجموعه مقالات، سفرنامه ها و نقد و بررسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک