رسته‌ها

آموزش گام به گام تهیه دستورالعمل جوشکاری WPS

آموزش گام به گام تهیه دستورالعمل جوشکاری WPS
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
تهیه دستورالعمل جوشکاری (WPS) و تایید آن (PQR) و تایید صلاحیت جوشکاران (WPQ) از مهم ترین فعالیت های یک پروژه جوشکاری است که بر اساس کدها و استانداردهایی چون ASME SEC IX (9) ،AWS D1.1 و API 1104 انجام می گیرد.
اگر زمان زیادی از آخرین WPS ای که نوشته اید گذشته است و نیاز به مرور نحوه ی تدوین WPS دارید، یا اگر می خواهید راهنمای کاملی برای تهیه WPS و PQR در اختیار داشته باشید، همچنین اگر مبتدی هستید و می خواهید بدون پرداخت هزینه های زیاد، روش تهیه WPS و PQR، آزمون های ارزیابی و تایید جوش، تایید صلاحیت جوشکار را یاد بگیرید و در کنار آن، ده ها نکته و مطلب کاربردی در زمینه فرایندها، تکنیک و روش کار جوشکاری را بلد شوید، کتاب الکترونیکی "آموزش گام به گام تهیه دستورالعمل جوشکاری (WPS)" می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای شما باشد. جلد اول این کتاب الکترونیکی با نام فرایندهای جوشکاری و طرح اتصال توسط وب سایت عصر مواد منتشر شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
222
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mehdigholizadeh87
mehdigholizadeh87
1398/09/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام تهیه دستورالعمل جوشکاری WPS

تعداد دیدگاه‌ها:
2
با سلام این که کتاب ها را بصورت رایگان در اختیار مردم قرار میگیرد خیلی عالی است و در جهت آگاه سازی و ارتقاء سطح سواد و مطالعه مردم مفید خواهد بود ان شاالله که خداوند به شما جزای خیر عنایت فرماید.
آموزش گام به گام تهیه دستورالعمل جوشکاری WPS
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک