رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تفسیرهای زندگی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 14 رای
✔️ تفسیرهای زندگی کتاب ارزشمندیست از ویل و آریل دورانت که به بخش مغفول مانده تاریخ تمدن که همان ادبیات و بوده پرداخته و سعی کرده چکیده یی از زندگی و آثار بزرگان ادبیات جهان :
ویلیام فاکنر/ ارنست همینگوی/ جان استین بک/ آپتون سینکلر/ یوجین اونیل/ رابینسون جفرز/ ازرا پاوند/ جیمز جویس/ تی. اس. الیوت/ سامرست موام/ مارسل پروست/ آندره ژید/ ل. و. وینگنشتاین/ کیر کگارد/ هو سرل/ هایدگر ژان پل سارتر و سیمون دوبوار/ آلبرکامو/ توماس مان/ آلکساندر سولژنیتسین/ نیکوس کازانتزاکیس/ میخائیل شولوخوف/ بوریس پاسترناک/ فرانتس کافکا/ یوگنی یفتوشنکو
رابه قلمی بسیار زیبا به رشته تحریر در آورده و ترجمه زیبای آن به قلم ابراهیم مشعری انجام گرفته است.
تفسیرهای زندگی جلوه‌ی دیگری از تاریخ تمدن نویسندگان یا اگر بتوان گفت تمدن ادبیات معاصر محسوب می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/08/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تفسیرهای زندگی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتابی جالب و برای من خاطره انگیز و دوست داشتنی است. ترجمه ی روان و نکات جذاب زندگینامه ای در این کتاب، باعث شد سال ها پیش بی اینکه دمی ملول شوم آن را از ابتدا تا انتها بخوانم. البته روشن است که دورانت ها فقط بعضی از کتابهای نویسندگان مورد بررسی را خوانده اند (یادم هست که جایی در کتاب، خودشان نیز صادقانه به این نکته معترف شده اند) و خصوصا فصول مربوط به فلاسفه شامل هیچ نکته ی جدی ای نیست؛ با این حال همان گزارش سردستی، برای ناآشنایان کارآمد و برای آشنایان خواندنی است.
تفسیرهای زندگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک