رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پرونده پلیکان
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
نویسنده:
مترجم:
خسرو سمیعی
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
✔️ پرونده پلیکان یک رمان هیجان انگیز قانونی است که توسط نویسنده آمریکایی جان گریشام در سال 1992 نوشته شده است. این رمان سومین رمان گریشام بعد از “زمان قتل” و “شرکت” است.

خبر شک برانگیزی که دو تن از دیوان عالی کشور به طور فجیعی به قتل رسیده اند هر دوی کاخ سفید و FBI را مخدوش کرده است. رئیس جمهور، یک جمهوری خواه محافظ کار، احساس میکند که ممکن است یک ارتباط سیاسی در اجرای او بوده که ممکن است به امر انتخاب دوباره او لطمه بزند و او جواب میخواهد. اما FBI برای ایجاد انگیزه یا رسیدن به لیست معتبری از مضنون ها شکست میخورد....

بخش از کتاب:
اسمیت، من گری‌ام. خوب گوش کن و کاری را که می‌‌گویم انجام بده. تایید را از منبع دیگری گرفتم، درباره پرونده پلیکان سند مهمی است اسمیت. یک ربع دیگر با کراتهامر در دفتر فلدمن باشید.
چی پیدا کرده‌ای؟ گارسیا پیام خداحافظی گذاشته است. اول باید جای دیگری برویم، بعد می‌آییم آن‌جا. چی؟ دخترک هم با توست؟ بله. یک ویدیو و تلویزیون در اتاق کنفرانس بگذار. فکر می‌کنم گارسیا می‌خواهد با ما حرف بزند. نوار کاست گذاشته است؟ بله، تا یک ربع دیگر آنجاییم. خطری تهدیدت نمی‌کند؟ نه. فکر نمی‌کنم اسمیت. اما اعصابم داغان است. گوشی را گذاشت و دوان دوان به طرف اتومبیل رفت...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/08/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پرونده پلیکان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پرونده پلیکان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک