رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
صفت های بایسته یک رهبر
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
خالق کتاب صفت های بایسته یک رهبر، جان ماکسول می باشد. کسی که به عنوان یکی از کارشناسان رهبری توانسته است با سخنرانیها و کتابهایش که به 24 عنوان می رسد، سالانه بر زندگی بیش از یک میلیون نفر اثر بگذارد و به راستی او نه تنها خود یک رهبر است بلکه توانسته رهبران را رهبری کند.

چنانچه در کتاب آورده است:
اگر رشد می خواهید پیروان را رهبری کنید، اما اگر می خواهید کسب و کارتان چند برابر شود، رهبران را رهبری کنید.

به عقیده ماکسول رهبران بزرگ حائز 21 صفت برجسته هستند. در این کتاب به شرح آنها پرداخته شده و راه دستیابی به آنها ذکر شده است. این کتاب نردبانی 21 پله ای است که هر انسانی را به قصر رویایی رهبری در آسمان کسب و کار رهنمون می شود. او خود معتقد است: باید با این کتاب زندگی کرد!
چه چیزی مردم را وا می دارد که رهبری کسی را بپذیرند ؟ چرا مردم در پذیرش رهبری این یکی اکراه دارند ، اما پشت سر آن یکی تا آن سر دنیا می روند؟
اگر در عمق وجود خویش نگاه کنید ، آن صفات و خصوصیات را در خود ببینید که بتوانید رویاهای بزرگ خود را که با هیچ کس در میان نگذاشته اید تحقق بخشید ؟
همه باید شهامت آن را داشته باشیم که این پرسش را ازخود بکنیم و صادقانه به آن پاسخ دهیم تا بتوانیم توانایی واقعی خود را به کار گیریم .
هر چیزی از رهبری آغاز و به رهبری ختم می شود و نطفه رهبری در درون هر کس قرار دارد .
اگر مقام رهبری مورد نظر را در درون خود به دست آورید ، در بردن هم می توانید همان رهبری باشید که خود می خواهید. مردم از شما پیروی خواهند کرد و اگر چنین شود از عهده هر کاری در این جریان برخواهید آمد .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صفت های بایسته یک رهبر

تعداد دیدگاه‌ها:
1

"جان ماکسول "، بیست و یک ویژگی یا صفت را در وجود رهبران ضروری میداند و درباره هر یک از آنها در فصلی جداگانه سخن میگوید. برخی از این ویژگی ها عبارت‌اند از: ":جاذبه"، "تعهد"، "ارتباط"، "لیاقت"، "شجاعت"، "قدرت تشخیص"، "تمرکز"، "بزرگواری"، "ابتکار"، "شوق"، "نگرش مثبت"، "مسئولیت پذیری"، "تسلط بر نفس " و "خدمتگزاری". وی در فصل "بیاموزید"، به نقل از روزولت آورده است:
" کسی که اشتباه نکند، پیشرفت هم نمیکند. این درست، اما رهبری که اشتباه خود را تکرار کند، نیز پیشرفت نمیکند ".
صفت های بایسته یک رهبر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک