رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

زندگینامه والری ژیسکاردستن، رئیس جمهوری فرانسه

زندگینامه والری ژیسکاردستن، رئیس جمهوری فرانسه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
این کتاب کاملترین زندگینامه در مورد والری ژیسکاردستن است. کودکی نازپرورده، جوانی مرفه و بسیار باهوش. فردی موفق در صحنه سیاست تا حد رسیدن به مقام ریاست جمهوری در سال ۱۹۷۴. و شصت هفتاد ساله ای که نقش اول را از دست داده و تلاش می کند تا بار دیگر به صحنه سیاست بازگردد و همچنان در وسایل ارتباط جمعی مطرح باشد. دو سال تحقیق و انجام مصاحبه های بیشمار با مهمترین شخصیت های سیاسی فرانسه - به ویژه سیمون وی، ریمون بار، ژان دولیپکوسکی، موریس هرزوگ، ژان پیرفورکاد و روسای سابق دولتهای خارجی به ویژه بوکاسا - برای کشف رمز و راز این انسان پیچیده و عیان ساختن جنبه های مختلف شخصیت مرموز وی ضروری بوده است.
دولتمردی صاحب ذوق، گاه خیالاتی و غالبا بسیار ناشی، شکارچی پرشور و افراطی تا حد زیرپا گذاشتن قوانین، پیانیستی آماتور و نویسنده ای کم ذوق، اغواگری بزرگ...والری ژیسکاردستن، شخصیتی است هم جذاب و هم زننده اما همواره سوال برانگیز و قابل توجه.
این زندگینامه تلاشی است در جهت درک ناشناخته ترین رئیس جمهور در جمهوری پنجم فرانسه.
فردریک ابادی و ژان پیر کورسولت قبلا نیز زندگینامه ای در مورد ژرژ پمپیدو به رشته تحریر درآورده اند که در سال ۱۹۹۴ به چاپ رسید و مورد تحسین کلیه مطبوعات قرار گرفت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/07/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگینامه والری ژیسکاردستن، رئیس جمهوری فرانسه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زندگینامه والری ژیسکاردستن، رئیس جمهوری فرانسه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک