رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
امیدوارم زودتر بمیری
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 6 رای
معمولترین تصور غلط درمورد رهایی این است که رهایی چیزی است که یک فرد میتواند آنرا بدست آورد. اما رهایی نوعی از دست دادن است. از دست دادنِ این حس که یک فرد مجزایی وجود دارد که میتواند انتخاب کند که کاری برای بدست آوردن رهایی انجام دهد.
وقتی مشاهده شود که هیچ جدایی ای وجود ندارد، حس آسیب پذیری و ترس که به فرد متصل است، کنار میرود و آنچه باقی میماند حیرت زندگی ای است که درست هم اکنون روی میدهد. به جای معنا، یک سنجاب بی حرکت در روی تنۀ خاکستری درخت وجود دارد که با پاهایی کشیده و سری افراشته، بطور مستقیم به شما نگاه میکند. به جای هدف و منظور، ترکیب حیرت انگیز موی گربه یا شیوۀ باورنکردنیِ خزیدن یک مورچه روی یک شاخۀ کوچک وجود دارد. از دست دادنِ امید، وقتی که با صدای مرغ جنگلی که بر روی دریاچه میخواند، جایگزین شود، دیگر از دست دادن نیست.
وقتی این احساس که «من زندگی ام را کنترل می کنم و باعث اتفاق افتادن آن می شوم»، پایان یابد، آنگاه زندگی به سادگی زیسته میشود و آرامش رخ میدهد. نوعی حس راحت بودن با هرچیز به همان صورتی که هست وجود دارد و چنگ انداختن برای آنچه که باید باشد، پایان میگیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/07/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی امیدوارم زودتر بمیری

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
امیدوارم زودتر بمیری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک