رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
الماس‌ ها ابدی‌ اند
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
✔️ الماس‌ها ابدی‌اند چهارمین اثر ایان فلمینگ، نویسندۀ انگلیسی، است که ماجراهای جیمز باند، مأمور 007 سرویس مخفی بریتانیا را روایت می‌کند. در این داستان، باند مأمور می‌شود عاملین قاچاق الماس از معادن سیرالئون به آمریکا را پیدا کند. او برای پیش بردن تحقیقاتش، خود را یکی از اعضای گروهی خلاف‌کار جا می‌زند، به آمریکا می‌رود و مخفیانه به دستۀ آن‌ها نفوذ می‌کند...
الماس‌ها ابدی‌اند در زمان انتشار، نقدهای مثبتی دریافت کرد و در سال ۱۹۷۱ اقتباسی از آن به کارگردانی گای همیلتون و با بازی شان کانری بر پردۀ سینماها رفت. با وجود اینکه سال‌ها از خلق جیمز باند و ماجراهایش می‌گذرد، ذره‌ای از جذابیت آن‌ها برای مخاطب کاسته نشده است و هرساله دست‌مایۀ اقتباس‌های مختلف سینمایی قرار گرفته‌اند. داستان‌های باند در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ قرار دارند و تا کنون بیش از صد میلیون نسخه از آن‌ها در سرتاسر جهان به فروش رفته است. در سال ۲۰۰۸ روزنامۀ تایمز، فلمینگ را چهاردهمین فرد در فهرست پنجاه نویسندۀ برتر بریتانیا از سال ۱۹۴۵ معرفی کرد. گفتنی است سری فیلم‌های جیمز باند، با فروش جهانیِ بیش از پنج میلیارد دلار، از نظر فروش در جایگاه دوم فیلم‌های ادامه‌دار قرار دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/07/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی الماس‌ ها ابدی‌ اند

تعداد دیدگاه‌ها:
1
صدای جاودانه شرلی بسی Shirley Bassey هم با ترانه Diamonds Are Forever بخشی از نوستالژی این داستان و فیلم هست.
الماس‌ ها ابدی‌ اند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک