رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
10 گام تا جوان تر شدن
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 8 رای
تاثیر به سزای سبک زندگی بر بیماری و روند پیری غیرقابل انکار است، همیشه راهی برای جوان تر ماندن وجود دارد، رژیم غذایی مناسب و تقویت قوای ذهن و جسم انسان سبب می شود بدنی جوان داشته باشیم و از بسیاری از بیماری ها در امان بمانیم. کتاب حاضر دربردارنده مطالب و راهنمایی هاییست که پیروی از آن ظرف مدت ده روز شما را از لحاظ جسمی، ذهنی و احساسی به تعادل می رساند و جوانی و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد.

گزیده ای از کتاب:
در آستانه هزاره جدید، تجدید جوانی دیگر یک خیال واهی نیست. آزمایش های انجام شده در مورد درمان طبیعی و بازسازی، نشان می دهد که تغییرات زوال آوری که پیشتر با بالا رفتن سن همراه بود، آن طور که فرض می شد از پیامدهای طبیعی پیری نبودند، بلکه نتیجه شیوه زندگی بودند که سلامتی انسان را به بالاترین سطح ممکن نمی رساند. شیوه زندگی خود را بهبود بخشید تا بتوانید بدن خود را جوان سازید. احتمالا عمرتان نیز طولانی تر خواهد شد. به عکس، اگر تا می توانید غذاهای کنسروی غنی شده سرشار از قند، چربی های مضر و افزودنی های شیمیایی مصرف کنید، به طور مداوم ورزش نکنید، از عهده غلبه بر اضطراب به خوبی برنیایید، داروی غیرضروری مصرف کنید و خود را بی حفاظ در معرض آلاینده های موجود در هوا و آب قرار دهید، نه تنها سریع تر پیر می شوید، بلکه بذر بیماری های مهلک، از سرطان و دیابت گرفته تا آرتروز، اختلالات روانی، و ناراحتی های قلبی را در بدن خود می کارید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/06/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی 10 گام تا جوان تر شدن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
10 گام تا جوان تر شدن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک