رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مواعظ العددیه: نصایح شمارشی - جلد 2

مواعظ العددیه: نصایح شمارشی - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
این کتاب مجموعه ای از پندها و رهنمودهای پیامبر(ص)، ائمه(ع) و برخی حکما و عرفا است که آیت اللّٰه مشکینی به گردآوری آنها اهتمام ورزیده و به شالوده اصلی آن که کتاب «الاثنی عشریة» نام داشت، افزوده و آن را «المواعظ العددیة» نام نهاده است.
این اثر سال ها پیش با تلاش آیت اللّٰه جنتی ترجمه شد و با نام «نصایح» منتشر شد. در ویرایش جدید کتاب، به تناسب نیاز مواردی حذف و روایات بسیاری بر آن افزوده شد. هم چنین در ویرایش جدید، علاوه بر افزودن منابع و مستندسازی روایات، در ترجمه آن نیز بازنگری شده است.
کتاب در هجده باب سامان یافته است: مفردات، پندهای دوگانه، پندهای سه گانه، پندهای چهارگانه، پندهای پنج گانه، پندهای شش گانه، پندهای هفت گانه، پندهای هشت گانه، پندهای نه گانه، پندهای ده گانه، پندهای یازده گانه، پندهای دوازده گانه، پندهای سیزده گانه تا نوزده گانه، پندهای بیست و بیشتر از آن، پندهای بیست و دو، پندهای چهل و بیشتر از آن، پندهای پنجاه و بیشتر از آن، پندهای هفتاد و بیشتر از آن.
تگ:
نصایح
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sham0
sham0
1398/06/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مواعظ العددیه: نصایح شمارشی - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مواعظ العددیه: نصایح شمارشی - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک