رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دایره المعارف مردمان جهان
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 20 رای
کتاب مردمان جهان که شامل حدود هزار قوم و قبیله دنیا همراه با تصاویر و با استفاده از منابع مهم مردم شناسی از جمله کتاب MANKAN که از انتشارات موزه MANKIND است و کتاب دیگری که توسط صد تن از مردم شناسان جهان تألیف شده، از منابع مورد استفاده در کتاب مردمان جهان PEOPLES OF ALL NATION قرار گرفت.این کتاب شامل 1100 عکس و 345 قوم است.
عبدالحسین سعیدیان عضو پیوسته انجمن جامعه شناسان ایران است که از سال ۱۳۴۸ تا ۱۳۷۴ در دانشگاه‌های مختلف تدریس کرده‌است. او دارای کارشناسی ارشد مطالعات و تحقیقات اجتماعی از دانشگاه تهران است و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۳ مدیر مسئول و سردبیر مجله علم و زندگی بوده‌است و به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز تسلط دارد. وی سال ۱۳۴۱ اولین دائرةالمعارف «ادبیات» را در ایران تألیف کرد.عمده تمرکز سعیدیان بر دائره‌المعارف‌ها و فرهنگ‌های اطلاعات عمومی بوده است. از جمله دائرةالمعارف عمومی-الفبایی که شامل حدود هشت هزار مقاله در زمینه‌های مختلف و حدود دو هزار شرح‌حال از بزرگان جهان و کرونولوژی پیشرفت‌های آدمی از آغاز تاکنون است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
omidrouzdar
omidrouzdar
1398/03/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دایره المعارف مردمان جهان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خیلی جذاب و سرگرم کننده است
من کتاب کشورهای جهانش را هم دارم
به نظرم در زمان خودش کار اینترنت را می کرده
دایره المعارف مردمان جهان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک