رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
دره مارها
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
ژو و ژت مجموعه داستان های یک خواهر و برادر است که ناخواسته در گیر ماجراهایی می شوند ...
ژرژ پراسپر رمی (۲۲ مه ۱۹۰۷ – ۳ مارس ۱۹۸۳) (مشهور به هرژه) نویسنده و کارتونیست بلژیکی بود که بیش از همه به خاطر خلق ماجراهای تن‌تن و میلو مشهور است. این اثر از مشهورترین آثار کمیک (داستان مصور) تمام تاریخ و به خصوص در تاریخ اروپا است و به خاطر آن نام هرژه در ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب‌های کمیک اضافه شد.

در این داستان مصور و رنگی كه با تصاویر كارتونی به طبع رسیده "اطلس مهاراجه گوپال "برای گذراندن تعطیلات زمستانی به پیست اسكی "وازگز "می‌رود .مهاراجه در آن جا با "ژت "و "ژو" آشنا می‌شود و درمی‌یابد كه پدر آنها آقای "لوگران " مهندس پل‌سازی است .از همین رو، از آقای لوگران دعوت می‌كند تا برای ساختن پل به كشور او برود .لوگران می‌پذیرد و نخست برای مطالعه محل ساخت پل به منطقه مورد نظر می‌رود .قرار است پل بر فراز دره‌ای بنا شود كه در آن جا جادوگری به نام "رابیند "با حیله و نیرنگ از مردم اخاذی می‌كند .از همین رو، می‌كوشد به هر طریق كه شده از ساخت پل و سفر لوگران به آن منطقه جلوگیری كند .اما ناكام می‌ماند .در سفر دوم لوگران به همراه خانواده خود رهسپار منطقه می‌شود .در این سفر آنها ماجراهای خطرناكی پشت سر می‌گذارند" .ژوكو " میمون "ژو و "ژت "بارها جان آنها را نجات می‌دهد .یك بار نیز "ژو "و ژت " به طور اتفاقی، جان مهاراجه را نجات می‌دهند و سرانجام نیز پل ساخته می‌شود و در روز موعود مهاراجه آن را افتتاح می‌كند .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
motakapedar
motakapedar
1398/03/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دره مارها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دره مارها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک