رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تفسیرهای جدید بر فیلسوفان سیاسی مدرن، از ماکیاولی تا مارکس

تفسیرهای جدید بر فیلسوفان سیاسی مدرن، از ماکیاولی تا مارکس
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
این کتاب «تاریخ فلسفهٔ سیاسی» به معنای متداول آن نیست و به هیچ‏روی کتابی مقدماتی به حساب نمی‏ آید. هدف این کتاب برآورده‏ کردن یک نیاز جدّی دانشجویان و پژوهندگان فلسفهٔ سیاسی مدرن است: نیاز به دسترسی به طیف گوناگون تفاسیر از فیلسوفان مُدرن بزرگ از ماکیاولّی تا مارکس که هر روز بر شمارشان افزوده می‏شود و هرچه بیشتر پیچیده می‏شوند. اگرچه چند صدسالی از انتشار آثار اصلی این فیلسوفان می‏گذرد، امّا به مرور زمان نه ‏تنها وحدت نظری دربارهٔ آرای آنان حاصل نشده است، بلکه اختلاف‏ن ظرها عمیق‌تر هم شده است. این گوناگونی تفاسیر گواه این است که همهٔ این متفکران و آثارشان لجوجانه ارتباطشان را با مسائل امروزی حفظ کرده‏ اند و بخش عمده زبان و مفاهیم، یعنی عناصر سازنده گفتمان سیاسی امروزین را فراهم آورده ‏اند. این کتاب همه تفاسیر گوناگون عرضه ‏شده در نیم قرن اخیر، خصوصاً بیست سال اخیر، را خلاصه کرده و ارزیابی می‏کند و نخستین کتاب از این نوع، حتی در زبان انگلیسی، است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
masem
masem
1398/02/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تفسیرهای جدید بر فیلسوفان سیاسی مدرن، از ماکیاولی تا مارکس

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='mhmd Lotfi']کتابهایی که جناب خشایار دیهیمی در حوزه فلسفه مخصوصاً فلسفه سیاسی ترجمه میکنند، بسیار عالی هستند. این کتاب هم حتماً باید کتاب بسیار مفیدی برای علاقه مندان باشد.[/quote]
ترجمه‌ی جناب دیهیمی حرف نداره ولی مشکل با خود کتاب هست که در همون توضیح اول مارکس رو فیلسوف معرفی کرده که صحیح نیست. به نظرم خود ماکیاولی هم نمی‌تونه در رسته‌ی فیلسوفان قرار بگیره ولی بیشتر از یکی دو کتاب ازش نخوندم و نمی‌تونم با قطعیت نظر بدم.
سلام رفقا.
لینک دانلود این کتاب چه زود برداشته شد؟
کسی این رو دانلود نکرده؟ چطور میشه بهش دسترسی داشت؟
کتابهایی که جناب خشایار دیهیمی در حوزه فلسفه مخصوصاً فلسفه سیاسی ترجمه میکنند، بسیار عالی هستند. این کتاب هم حتماً باید کتاب بسیار مفیدی برای علاقه مندان باشد.
تفسیرهای جدید بر فیلسوفان سیاسی مدرن، از ماکیاولی تا مارکس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک