رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دیفرانسیل و انتگرال
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
پیشگفتار مترجم :
در این کتاب سعی شده است که مفهوم، تعریف و محاسبه دیفرانسیل و انتگرال با بیانی ساده ارائه شود. دیفرانسیل و انتگرال بعد از مفاهیم مهمی مانند حد، پیوستگی و مشتق از مهمترین مفاهیمی هستند که در درس ریاضیات بنیادی شاخه آنالیز مطرح می‌شوند، زیرا ابزار بسیار قوی برای حل مسائل متنوع و گوناگون شاخه‌های مختلف علوم محسوب می شوند.
البته پیشنیاز این عنوان‌ها آشنایی با تعریف و قضیه‌ها و روش‌های محاسبه حد توابع، شرایط پیوستگی و قضیه‌های مربوط به آن، تعریف و قضیه‌ها و قواعد مشتق، شرایط مشتق پذیری و همچنین شناخت نمادهای سیگما و پی و قوانین مربوط به آنها را ایجاب می‌کند که در ابتدا کتاب به طور خلاصه این مطالب یادآوری شده است.
سپس سعی بر آن بوده که با مثال‌های متنوع و ملموس روش‌های دیفرانسیل‌گیری و انتگرال‌گیری و کاربرد این دو در امور محاسباتی شاخه‌های آنالیز، مکانیک و فیزیک و… نشان داده شود. در آخر به تعریف و محاسبه انواع انتگرال‌های ناسره پرداخته شده است که در واقع تعمیم انتگرال معین است.

فهرست مطالب :
فصل اول : یادآوری
فصل دوم : دیفرانسیل
فصل سوم : انتگرال
فصل چهارم : آزمون‌های چهار گزینه‌ای دیفرانسیل و انتگرال
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1398/02/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دیفرانسیل و انتگرال

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دیفرانسیل و انتگرال
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک