رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ماجرای اسرارآمیز در استایلز
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 16 رای
نویسنده:
مترجم:
رویا سعیدی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 16 رای
کتاب ماجرای اسرارآمیز در استایلز اولین کتاب منتشر شده از آگاتا کریستی بوده که شخصیت‌های هرکول پوآرو، بازرس جپ و آرتور هستینگز در آن معرفی شده‌است.

داستان از زبان هِستینگز بیان می شود:
«علاقه شدید مردم به موضوعی که زمانی «پرونده استایلز» نامیده می‌شد اکنون تا حدی فرو نشسته است. اما از آنجا که این موضوع زمانی زبانزد خاص و عام بود، دوست من پوآرو و خانواده‌ای که خودشان درگیر این ماجرا بودند از من خواستند که گزارش کاملی از این پرونده تهیه کنم. ما اطمینان داریم که انتشار این گزارش شایعات ناراحت کننده‌ای را که هنوز در افواه است از میان خواهد برد.
دوست کارآگاهم کِرِتین مرا به مهمانسرای اِستایلز دعوت کرد و گفت که یکی از افراد اینجا قاتل است و به زودی قتلی در اینجا اتفاق می افتد.
... بعد از مدتی خانم فرانکلین به شکل مرموزی جان سپرد و طی تحقیقات قانونی اعلام شد که او با استفاده از سم لوبیای کالابار خود کشی کرده است. البته کرتین عقیده داشت که مرگ خانم فرانکلین خودکشی نیست، بلکه قتل است. در روزهای بعد نورتون به من گفت که من از موضوعی باخبر هستم که با مرگ خانم فرانکلین ارتباط دارد. من به او پیشنهاد کردم که با کرتین مشورت کند. درهمان حال بُید اعلام کرد که می خواهد از استایلز برود. بعد هم جسد نورتون را در اتاقش پیدا کردم. من موضوع را به کرتین گفتم و او این مرگ را نیز قتل ارزیابی کرد. آنگاه من که از همه ی این ماجراها گیج شده بودم، از اتاق کرتین خارج شدم.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1398/05/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماجرای اسرارآمیز در استایلز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ماجرای اسرارآمیز در استایلز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک