رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
طراحی صحنه در فیلم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
این کتاب در زمینه طراحی صحنه نوشته شده است.
در توضیحات ناشر این کتاب آمده است:
«هدف اصلی در طراحی صحنه این است که ابزارها و امکانات تا حد امکان چنان مهیا شوند و چنان آرایش بیابند که شخصیت‌های فیلم‌نامه طبیعی و باورکردنی جلوه کنند. ذهن در اولین تماس با فیلم، درواقع، با طراحی صحنه مواجه می‌شود و این هنر باید چندان پیدا و درعین‌حال پنهان باشد که هم بستر باورپذیر را برای فیلم فراهم کند و هم موجب جلب توجه خواننده به خود نشود. این کتاب دستنامه‌ای علمی و تجربی است که در نه فصل به مخاطب می‌آموزد که فن طراحی صحنه چیست و چگونه انجام می‌شود و چه تأثیراتی دارد. با آنکه معمولاً هر طراح فیلم روش خاص خود را دارد اما این کتاب چنان تألیف شده است که اصول کلی و همه‌گیر فن طراحی را در بردارد و همه کس می‌تواند از آن بهره مند شود.»
9 فصل کتاب عبارتند از:
1. دانستنی های پایه 2. تدارکات 3. طراح فیلم و واحد تولید 4. طراحی مکان های فیلم برداری 5. تدارک مکان های فیلم برداری خارج از استودیو 6. فضاسازی 7. طراحی در استودیو 8. صحنه آرایی و 9. طراحی و جلوه های ویژه.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1398/04/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طراحی صحنه در فیلم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
طراحی صحنه در فیلم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک