رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

سیاست و حکومت در ایالات متحده آمریکا

سیاست و حکومت در ایالات متحده آمریکا
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 13 رای
از پیشگفتار مترجم:
مولف کتاب سیاست در آمریکا پروفسور ام. جی. سی. وایل استاد ممتاز علوم سیاسی دانشگاه کنت انگلستان است. وی کتب متعددی را در زمینه های مختلف سیاسی به رشته تحریر درآورده است. کتاب حاضر پنجمین چاپ خود را به زبان انگلیسی پشت سر نهاده است. بنابراین ضرورتا باید منبعی غنی، روان و منسجم برای علاقمندان به شناخت واقعیات سیاست و حکومت در ایالات متحده باشد. و انصافا همین گونه نیز است. این ادعا مبتنی بر این واقعیت است که با توجه به اینکه مترجم کلیه سطوح تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته علوم سیاسی در ایالات متحده طی کرده، طبیعتا با منابع متعددی در زمینه سیاست در آمریکا آشنا بوده و از این رو به جرات بیان می دارد که کتاب حاضر از جامعیت محتوا، انسجام درونی مطالب و سادگی متن بر سایر منابع همانند خود برتری دارد.
علامندان راغب به شناخت سیاست و حکومت ایالات متحده با مطالعه این کتاب در جریان واقعی سابقه و زمینه های تاریخی و ماهیت نظام سیاسی آمریکا که شامل گسترش چندگانه فرهنگی، نفوذ رسانه های خبری و دینی، سیاست شهری و غیرشهری قرار می گیرند. خوانندگان این کتاب درک نسبتا کاملی از پیچیدگی های سیاسی در سه قوه (مقننه، مجریه، قضاییه)، سیاست گذاری، گروههای فشار، نظام دو حزبی، رقابت های انتخاباتی رئیس جمهوری و کنگره و نظام دموکراسی موجود در ایالات متحده به دست خواهند آورد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/11/19
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاست و حکومت در ایالات متحده آمریکا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سیاست و حکومت در ایالات متحده آمریکا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک