رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

سیاست و جامعه شناسی در اندیشه ماکس وبر

سیاست و جامعه شناسی در اندیشه ماکس وبر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
نویسنده:
مترجم:
مجید محمدی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
بیش از هر چیز تفسیری نو پیرامون رابطه میان تالیفات سیاسی و جامعه شناختی ماکس وبر، جامعه شناسی برجسته آلمانی است. مطالعات جامعه شناختی ماکس وبر اغلب مستقل از آثار، دیدگاه ها و علایق سیاسی وی مورد بررسی قرار گرفته و از این رو ، اندیشه های سیاسی وبر کمتر مورد توجه واقع شده اند. این کتاب شامل سه بخش است.
بخش اول به مهم‌ترین نکات در خصوص ارزیابی سیاسی وبر از توسعه آلمان در دوران پسابیسمارک می پردازد. بخش دوم تاثیر دیدگاه سیاسی اش بر جهت گیری های او در حوزه جامعه شناسی و مباحثی چون سرمایه داری، اقتدار و مذهب را مورد توجه و بررسی قرار می دهد. بخش سوم، بر خلاف بخش دوم، به تحلیل تاثیر نگرش های جامعه شناختی و فلسفه ی اجتماعی او بر ارزیابی وی از سیاست آلمان می پردازد.
آنتونی گیدنز؛ رییس پیشین مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن و عضو فعلی مجلس اعیان بریتانیاست. او یکی از تاثیرگذارترین جامعه شناسان و نظریه پردازان اجتماعی در جهان معاصر است و آثار متعددی دارد که مهمترین آنها عبارتند از: راه سوم و پیامدهای مدرنیته.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1398/04/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاست و جامعه شناسی در اندیشه ماکس وبر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سیاست و جامعه شناسی در اندیشه ماکس وبر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک