رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آسمان می شوم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
✔در اين مجموعه 13 داستان كوتاه گرد آمده كه جملگي آن‌ها بيانگر نوعي روابط عاشقانه است كه در سطح جامعه به علت عرف و سنت هميشه پنهان نگه داشته شده است. عناوين داستان‌ها عبارت‌اند از:
"چهل و هشت پله"، "جشن تولد"، "سقف‌هاي اين خانه حرف مي‌زنند"، "غريبه"، "اتفاق هميشه ناگهاني است"، "راز كمد"، "كابوس عاشقانه"، "شيشه قهوه‌اي"، "مردي كه در خواب‌ها مي‌‌آيد"، "من ماندم و قصه‌اي نا تمام"، "بازيگر"، "آخرين نامه" و "تكه‌اي از آسمان مي‌شوم تا نگاهم كني".
پیش از این داستان «چهل و هشت پله» از همین مجموعه، جزو داستان‌های برگزیده در مسابقه داستان کوتاه صادق هدایت بوده‌است.

از داستان چهل و هشت پله:
به خانه می آیم و به روی خود نمی آورم که دیر آمده ام . به خانه می آیم و مثل یک مادر خوب ، غذا درست می کنم ، میز را می چینم ، با آن ها غذا می خورم ، ظرف را می شویم ، بچه ها را می خوابانم و با مردی که با من همخانه است روی مبل می نشینم . نگاهش می کنم . پدر بچه هایم است ، با موهای جوگندمی و صورتی خسته . هیچ وقت نشناختمش و نفهمیدم کیست . به دست هایش نگاه می کنم که خسته و پر زخم است . به لب هایی که از فرط سیگار کشیدن کبود شده و به چشمان بی رمقی که بر روی تلویزیون ثابت مانده...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1398/02/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آسمان می شوم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آسمان می شوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک