رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پرسشها و مسائل بنیادی فیزیک
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
نویسنده:
مترجم:
شاهده سعیدی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
هر بخش از کتاب پرسش‌ها و مسائل بنیادی فیزیک با مجموعه‌ای از رابطه‌های مفید آغاز می‌شود و شامل مسئله‌هایی است که بر اساس عنوان‌های آن بخش تنظیم شده‌اند. پرسش‌های کیفی متعددی (که می‌پرسند «چرا؟») نیز وجود دارند که به قصد برانگیختن مباحثه و تفکر خلاق طرح شده‌اند. بیشتر پرسش‌ها کمّی هستند و تنظیم آنها طوری است که به خواننده توانایی رفتن از مرحله‌ای به مرحله بعد را می‌دهد.
مسئله‌های این کتاب با هدف پرورش اعتماد به نفس، درک و علاقه دانش‌آموزان و دانشجویان طرح شده‌اند و نکته‌هایی که در پیشگفتار آمده‌اند، راه‌ها‏ی حل مسئله و پاسخ به پرسش‌ها را به تفصیل توضیح می‌دهند. در پایان کتاب نیز فصلی درباره مقالات با هدف تشویق دانش‌آموز و دانشجو به مطالعه بیشتر و تفکر منطقی و نوشتن مقاله آمده است.
همه موضوع‌های مهم پیش‌دانشگاهی و دانشگاهی، با تأکید ویژه بر مرتبه‌های بزرگی، رفتار میدان‌ها، الکترون‌ها، اتم‌ها و مولکول‌ها، با انرژی به عنوان مفهومی رابط، در این کتاب گنجانده شده‌اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1397/10/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پرسشها و مسائل بنیادی فیزیک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پرسشها و مسائل بنیادی فیزیک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک