رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

جهانی سازی و جهان ما: گفتگو با فریبرز رئیس دانا و مازیار صالحی

جهانی سازی و جهان ما: گفتگو با فریبرز رئیس دانا و مازیار صالحی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 13 رای
از پیشگفتار کتاب:
دکتر فریبرز رئیس دانا اقتصاددان درد آشنای کشور ما و مازیار صالحی تحلیل گر مسائل اقتصادی در این کتاب به بخشی از پرسش ها درباره جهانی سازی پاسخ داده اند. جهانی سازی تحمیلی سرمایه داری که طرفداران آن همانند خانم تاچر به گونه ای از آن سخن می گویند که گویی راهی جز آن ممکن نیست، امروز موضوع بحث بسیاری از متفکران، اقتصاددانان و جامعه شناسان دنیا است. آنان به شیوه زندگی بشر، سرنوشت او و آینده محیطی که انسان به مثابه جزئی از طبیعت در آن زندگی می کند غمخوارانه می اندیشد و در جستجوی راه حلی برای پایان دادن به این شرایط وهن آمیز و غیرانسانی می باشد.
از این روست که بسیاری از آنان همراه با جنبش های ضد جهانی سازی سرمایه داری در کشورهای خود و در سطح جهان به افشای فجایعی می پردازند که سرمایه داری طی سه قرن گذشته از عصر سرمایه داری تجاری تا امروز که دم از جهانی شدن می زند بر زندگی کارگران، زنان، کشاورزان، منابع طبیعی و سلامت روانی آدمیان روا داشته است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1398/03/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جهانی سازی و جهان ما: گفتگو با فریبرز رئیس دانا و مازیار صالحی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جهانی سازی و جهان ما: گفتگو با فریبرز رئیس دانا و مازیار صالحی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک