رسته‌ها

آموزش نصب cPanel & WHM روی سرور لینوکس

آموزش نصب cPanel & WHM روی سرور لینوکس
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
کنترل پنل cPanel & WHM از معروف ترین و محبوب ترین کنترل پنل های میزبانی وب است. که با استفاده از آن میتوان یک سرور لینوکس را مدیریت کرد و امکانات آن را بین چندین کاربر تقسیم کرد. اگر سرور لینوکسی داشته باشید که قصدتان میزبانی کردن یک یا حتی چند صد سایت اینترنتی باشد، حتماً نیاز به کنترل پنلی مثل cPanel & WHM خواهید داشت. این کنترل پنل به صورت گرافیکی و ساده تمامی کارها را انجام میدهد.

به عنوان مدیر سرور، همیشه باید دنبال خودکار کردن کارها بود و این کنترل پنل cPanel & WHM است که همه کارها را برای سرور لینوکس شما خودکار سازی می کند. تنها شما باید تنظیمات اولیه و ثانویه را انجام داده و خود سی پنل تمامی کارها را انجام می دهد. از نصب و تنظیم و بررسی همیشگی سرویس ها و نرم افزارهای سرور گرفته تا بررسی فعالیت کاربران سرور که در حال کار روی حساب سی پنل خود هستند.

بیشتر کسانی از cPanel & WHM استفاده می کنند که قصد فروش هاست و واگذار کردن فضای میزبانی به دیگران را دارند. در این صورت مدیر cPanel می توانید به هر تعداد که خواسته باشید اکانت سی پنل ساخته و در اختیار کاربرانش قرار دهد.

حالا به عنوان مدیر سرور اگر خواسته باشید از cPanel & WHM در روی سرور خود استفاده کنید، باید ابتدا این کنترل پنل را روی سروری که دارای سیستم عامل لینوکس است نصب کنید. این کتاب یک آموزش کامل و جامع و به صورت قدم به قدم برای نصب cPanel & WHM روی سرور است که سعی شده کامل ترین کتابی باشد که تا به حال در این زمینه نگارش شده است. 

کتاب آموزشنصب کنترل پنل cPanel & WHM کار را با معرفی و شناخت پیش نیازها شروع کرده و به شما گفته که باید چه چیزهایی را آماده کنید. سپس به شما می گوید که چطور کنترل پنل cPanel & WHM را روی سرور نصب کنید. بعد از آن هم تنظیمات و پیکربندی های اولیه را به شما نکته به نکته آموزش می دهد.

با مطالعه این کتاب، به راحتی از پس نصب کردن سی پنل روی سرور خود بر خواهید آمد و تجربه خوبی در این راه کسب خواهید کرد. از طرف دیگر مسائل مالی و مربوط به خرید لایسنس سی پنل هم در این کتاب بحث شده که به کاهش هزینه های شما منجر خواهد شد. پیشنهاد ما این است که این فرصت را از دست ندهید و آخرین نسخه این کتاب را همینک دریافت کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
36
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
jamal4442
jamal4442
1397/09/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش نصب cPanel & WHM روی سرور لینوکس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش نصب cPanel & WHM روی سرور لینوکس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک