رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
هجوم خاموش: آسیب شناسی نسل جوان
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
این کتاب مجموعه‌ای جهت شناسایی و آگاه‌سازی افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان در برابر هجوم فرهنگی دشمنان است.
این کتاب به شناسایی آسیب‌های فرهنگی معاصر می‌پردازد که به‌وسیله دشمنان برای نابودی نسل نوجوان و جوان که حساس‌ترین نسل هر ملتی به حساب می‌آید طراحی شده است.
در این کتاب زاویه‌های مختلف این پدیده‌ها بررسی و آثار و پیامد‌های آن بیان شده است و هدف اصلی نویسنده تلاش و شناخت و آگاه‌سازی افراد جامعه نسبت به تهاجم فرهنگی است که روز به روز بر برنامه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران افزوده می‌شود.
این کتاب در یازده فصل نوشته شده است که هر فصل ویژگی‌ها و پیامدها و جذابیت‌های ویژه‌ای دارد و دانستنی‌هایی تازه و مفید از جمله آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای نوشته شده است.
از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب این است که خواننده را با هجوم فرهنگی دشمنان که امروزه شکل‌های جدید به خود گرفته آشنا می‌کند و نویسنده در برخی از فصل‌های کتاب علاوه بر تعریف و پیامدها، راهکارها و پیشنهادهای لازم را نیر بیان کرده است.
دلیل انتخاب این کتاب ارتباط موضوع کتاب با شرایط اجتماعی و هجوم گسترده فرهنگی دشمن در زمینه‌هایی از قبیل اعتیاد و مصرف داروهای روان‌گردان و غیره است، این کتاب با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ویژه مسابقات فرهنگی در سال ۱۳۹۱ جهت استفاده در کتابخانه‌های عمومی منتشر شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1397/09/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هجوم خاموش: آسیب شناسی نسل جوان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هجوم خاموش: آسیب شناسی نسل جوان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک