رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
توسعه مهارت های NLP
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 7 رای
مجلات متعددی با تیتراژ بالا پیرامون این موضوعات چاپ می شود اما کمتر کسی است که بتواند تعریف مشخص و واضحی از NLP ارائه دهد. حتی معمولاً نمی دانند که واژه NLP مخفف عبارت : Neuro Lingustic Programming می باشد.
توضیح NLP در سطور و صفحاتی محدود کار دشواری است. چون این علم بر فرمت های پیچیده ای پایه گذاری شده است، شاید بتوان اینطور گفت که NLP مطالعه قدرت های ذهنی انسان است و به عینیت در آمدن آنها با آموختن تکنیک هایی است که براساس پیش فرض ها و نظریات خاصی است.
پایه گذار این علم ریچاردبندلر دانشجوی رشته ریاضی یکی از دانشگاه های کالیفرنیا بود که حدود ۳۰ سال پیش این دانش نو را طراحی کرد.او سعی کرد جوابی برای پرسش های تکراری بشر بیابد. پرسش هایی از قبیل اینکه چرا عده ای اندک همیشه شاد- سالم- ثروتمند و موفق هستند و به هر چه اراده می کنند، می رسند و عده ای دیگر هیچ ندارند؟او شروع به بررسی و مقایسه اصول پایه ای رفتار- نوع تفکر- باور و جهان بینی این دو دسته کرد. کم کم محققین و دانشمندان دیگری به این نهضت پیوستند، کسانی که در شناخت و تشخیص نحوه رفتار دیگران، حتی در سطوح ناخودآگاه ذهنشان استاد و صاحب نظر بودند و تفاوت بین برخی از حرکات و رفتارهای ظاهری با نگرش های باطنی را درک می کردند. آنها می دانستند که دیدن و بررسی صفات ظاهری کافی نیست بلکه باید به داخل وجود دیگران نفوذ کنند تا متوجه چرایی اعمال و طرز فکر آنها شوند . نتایج مطالعات و تحقیقات شگفت انگیز بود. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر افراد جامعه الگوهای فکری خاص داشته باشند و یکسری نکات را رعایت کنند، حتماً به موفقیت خواهند رسید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1397/07/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی توسعه مهارت های NLP

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
توسعه مهارت های NLP
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک