رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیاست خارجی آمریکا: الگو و روند
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 28 رای
✔️در این کتاب روابط خارجی، سیاست و حکومت ایالات متحده آمریکا تجزیه و تحلیل و بررسی شده است. سیاست خارجی امریکا به عنوان تنها ابرقدرت یا یکی از قدرتهای بزرگ بر تحوالت جامعه بین المللی و مناسبات سایر کشورها تأثیر فراوانی بر جای میگذارد. به نظر میرسد شناخت این تأثیر بدون توجه به ماهیت، منابع و تحوالت سیاست خارجی امریکا اگر نه غیر ممکن حداقل بسیار دشوار است. هدف این کتاب، شناخت ابعاد مختلف سیاست خارجی آمریکا و تحولات آن است.
مطالب کتاب در قالب هشت بخش و پانزده فصل تدوین یافته که عناوین بخش‌ها عبارت‌اند از : نظرات تحلیلی درباره سیاست خارجی آمریکا ;الگوی سیاست خارجی آمریکا ;منابع خارجی سیاست خارجی آمریکا ;منابع اجتماعی سیاست خارجی آمریکا ;منابع حکومتی سیاست خارجی آمریکا ;تاثیر نقش در سیاست‌گذاری خارجی آمریکا ;سیاست گذاران و سیاست، افراد به عنوان منبع سیاست خارجی آمریکا ;الگو و روند در آینده سیاست خارجی آمریکا.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/07/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاست خارجی آمریکا: الگو و روند

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سیاست خارجی آمریکا: الگو و روند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک