رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

آموزش خواندن: روش های مطالعه و خلاصه ای از برگزاری آزمون پرلز

آموزش خواندن: روش های مطالعه و خلاصه ای از برگزاری آزمون پرلز
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 16 رای
از پیشگفتار کتاب:
خواندن و مطالعه در تعلیم و تربیت مقوله ساده ای نیست. به هر کس که بتواند حروف را باهم درست ترکیب کند و کلمه بخواند نمی توان گفت خواندن می داند. بارها برای آموزگاران پیش آمده است که کودک قصه ای از کتاب درسی را روان و خوب و با صدای بلند خوانده است ولی وقتی از او سوال کرده اند "از آنچه خواندی، چه فهمیدی؟" قادر به جواب دادن نبوده است. این به معنای عدم درک خواندن و مطالعه صحیح است.
اگر خواهان تربیت دانش آموزانی خلاق، متفکر، مستقل و کنجکاو هستیم و اگر در پی کشف علل کاهش افت تحصیلی و ارتقای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان، باید جهت گیری برنامه ریزی درسی را از نظر محتوای درسی و شیوه های تدریس به سمت آموزش خلاق سوق دهیم و افزون بر آن شیوه ی ارزیابی از یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را از پاسخ مداری به سوال مداری و از حافظه پروری به اندیشه سازی تغییر دهیم. در نظام های آموزشی فرآیند گرا تمرکز اصلی بر توسعه ذهنی و گسترش ظرفیت اندیشیدن است. در حالیکه در نظام های آموزشی محصول گرا تمرکز اصلی بر تراکم مطالب، حفظ معلومات و اطلاعات توسط دانش آموزان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/08/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش خواندن: روش های مطالعه و خلاصه ای از برگزاری آزمون پرلز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش خواندن: روش های مطالعه و خلاصه ای از برگزاری آزمون پرلز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک