رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

افزایش هوش مالی شاهراه ثروت : پولتان را هوشمندانه مدیریت کنید

افزایش هوش مالی شاهراه ثروت : پولتان را هوشمندانه مدیریت کنید
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
هر آموزشی دارای ارزش است ـ و هر آموزشی می‌تواند مفید باشد، مشروط بر این‌که شما استعدادهای خدادادی خود را کشف و توسعه دهید. من به عنوان طرفدار سرمایه‌داری دموکراتیک، بر این باورم که آموزش، نقشی حیاتی در سعادت اقتصادی کشور ما دارد، اگر قرار باشد مردم به ظرفیت کامل خود پی‌ببرند، آموزش امری حیاتی است، و قطعاً چنانچه قرار باشد افراد مسؤولیت شرایط خودشان را به عهده بگیرند و در این مهلکه‌ی اقتصادی که ما در آن به سر می‌بریم، رشد کنند، آموزش امری واجب است.
به همین دلیل است که تلاش‌های رابرت کیوساکی را تحسین می‌کنم. او کسی است که امکانات آموزش مالی را برای کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند، امنیت مالی و نیز منابعی برای تحقق بخشیدن به رؤیاهایشان داشته باشند، فراهم آورده است. این‌که شما این کتاب ارزنده را می‌خوانید، به این معناست که در مسیری درست برای بهسازی خود و کشورتان گام برمی‌دارید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/07/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی افزایش هوش مالی شاهراه ثروت : پولتان را هوشمندانه مدیریت کنید

تعداد دیدگاه‌ها:
1
[quote='سیناسایه']سلام
از مسئولین محترم کتابناک تقاضا داریم صفحه مربوط به کتاب هایی که در سایت موجود نیستند ، از سایت و نتایج جستجوی سایت و . . . حذف کنه !!!!!
با تشکر . . .[/quote]
چرا عزیز؟ چرا ایرانی فکر می کنید! بدنبال راه حل باشید نه حذف صورت مسئله!
افزایش هوش مالی شاهراه ثروت : پولتان را هوشمندانه مدیریت کنید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک