رسته‌ها
همشهری کین
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 21 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 21 رای
این کتاب شامل فیلمنامه «همشهری کین» نوشته اورسن ولز - هرمن جی منکیه ویچ می باشد. این فیلمنامه برنده «اسکار بهترین فیلم نامه» در سال 1942 می باشد.

درباره داستان:
چارلز فاستر کین یک روزنامه نگار پر قدرت و ثروتمند مشهور زندگی را وداع میگوید.
روزنامه نگاران در مورد زندگی پر ماجرای او یک فیلم مستند میسازند که شامل تمام جزئیات کوچک و بزرگ زندگی چارلز فاستر کین است. اما سوالی که پاسخ آن برای همه جذاب است و کسی هم جواب آنرا نمیداند کلمه ای است که کین در لحظه مرگ بر زبان رانده است... "رزباد"
گروه خبرنگاران تصمیم میگیریند که پاسخ این سوال را به هر ترتیب شده بیابند و به همین ترتیب فردی مسئول پرس و جو از نزدیکان و همکاران چارلز فاستر کین درباره این کلمه مرموز میشود. این فرد به سراغ یک به یک همسران، همکاران، دوستان و مستخدمین وی میرود بلکه پاسخ سوال را دریابد.
چارلز فاستر کین در کودکی از مادرش که در کلورادو زندگی میکرده جدا میشود تا تحت حمایت بنیاد مالی تاچر که قیومیت اموال کین جوان را بر عهده دارد، تربیت و بزرگ شود ...

سالهاست که نام فیلم "همشهری کین" بر تارک سینمای جهان درخشیده است و هیچ منتقدی حتی با حداکثر سخت گیری هم شکی در قرار دادن این فیلم در بین یکی از 5 فیلم برتر دوران به خود راه نداده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
134
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1397/07/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی همشهری کین

تعداد دیدگاه‌ها:
1
PDF
6 مگابایت
همشهری کین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک