رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زمینه حقوق جزای عمومی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 7 رای
از متن کتاب:
مجازات ها دارای خصوصیاتی هستند که می توانند از سویی مجرم را آزار دهند و از جامعه مطرود سازند و از سوی دیگر او را اصلاح کنند و یا جامعه را متنبه گردانند.
• این ویژگی ها، بسته به جامعه های مختلف و دیدگاہ های گوناگون، دارای شدت و خفت متغیری است، اما در کل جوامع بشری نوعی هماهنگی پنهانی در این خصوصیات دیده می شود که منطقی نیز هست، زیرا بشر را در هر حال و هر زمان و هر مکان نیازهایی غریزی و طبیعی است که یکی از بنیادی ترین آن ها را وجود امنیت شخصی و اجتماعی برای حصول به آرزوهای فراوان او باید دانست.
•کسی نمی تواند بپذیرد که امنیت او مورد تعرض کلاهبرداران، سارقان و خیانت پیشگان قرار گیرد و حتی خود بزهکاران نیز به هنگام برخورد با خطری که امنیت آن ها را تهدید می کند احساس ناامنی را غیر قابل تحمل می دانند.
•این کشش و تمایل شدید برای امنیت را نمیتوان در هیچ جامعه ای نادیده گرفت؛ به همین دلیل جامعه میترساند، ارعاب میکند، پاداش سخت میدهد و در عین حال از در تحبیب نیز وارد میشود تا بتواند به هر نحو مجرمیت را خنثی و بزهکاران را اصلاح کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زمینه حقوق جزای عمومی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
زمینه حقوق جزای عمومی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک