رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

درر جلالی: شرح فارسی تصریف ملا علی

درر جلالی: شرح فارسی تصریف ملا علی
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
از پیشگفتار کتاب:
تعیلم و یادگیری زبان قرآن (زبان عربی) در عصر ما ضرورتی انکار ناپذیر است چرا که با یادگیری آن است که می توانیم درر گرانبهای حقایق دین خدا را از دریای معارف قرآنی استخراج نماییم. بی شک این کار نه تنها فرد مسلمان را در جهت رسیدن به اهداف معنوی یاری می کند او را نیز در صحنه های مختلف زندگی مادی بکار آید.
بر این اساس و با توجه به گرایش شدیدی که امروزه در نسل جوان نسبت به یادگیری معارف اسلامی مشاهده می شود و از سوی دیگر با توجه به درخواست عده ای از علاقه مندان به علم صرف از این جانب به منظور آشنایی دانش آموزان و دانشجویان و ... بر آن شدم تا کتاب تصریف ملاعلی را به زبان فارسی ترجمه نمایم.
در ترجمه و شرح این کتاب از شروح مختلفی مانند شرح علامه قزلجی، قره داغی، جلی زاده و تفتازانی بهره فراوانی برده ام و تلاش کرده ام مباحث و مطالبی را که در متن کتاب نبود و گنجاندن آن ضرورت داشت، به ترجمه بیافرایم تا طالبان را در زمانها و مکانهای گوناگون بکار آید و کمتر وقت خود را صرف یافتن مطالب غیر ضروری کنند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/07/24
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درر جلالی: شرح فارسی تصریف ملا علی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درر جلالی: شرح فارسی تصریف ملا علی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک