رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حسابداری به زبان آدمیزاد
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 19 رای
نویسنده:
مترجم:
لاله راهدار
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 19 رای
اثر حاضر شامل پنج بخش است که اصول حسابداری، اتکا به صورت‌های مالی، نقش حسابداری در اداره موسسه، گزارش‌های مالی در دنیای خارج و بخش ده‌تایی‌ها را شامل می‌شود.
بخش اول این کتاب با عنوان اصول حسابداری، شامل چهار فصل با عناوین معرفی حسابداری به غیرحسابداران، ضروریات دفترداری، مالیات و حسابداری و امور مالی شخص شما است.
اتکا به صورت‌های مالی نیز عنوان بخش دوم کتاب است که در آن مکانیزم سود، ترازنامه بر اساس سود و زیان، گردش وجوه نقد و صورت گردش وجوه نقد و چگونگی تهیه گزارش مالی برای ناظران بررسی می‌شود.
سومین بخش کتاب با عنوان نقش حسابداری در اداره موسسه نیز مباحثی چون مدیریت بازده سود، بودجه بندی موسسه، انتخاب ساختار صحیح مالکیت، معمای هزینه و انتخاب روش‌های حسابداری را دربر می‌گیرد.
در چهارمین بخش کتاب که «گزارش‌های مالی در دنیای خارج» نام دارد نیز می‌توانید مطالب متنوعی را درباره نحوه خواندن گزارش مالی توسط سرمایه‌گذاران و کارشناسان رسمی حسابداری شامل حساب رسان و مشاوران مطالعه کنید.
ده‌تایی‌ها به عنوان آخرین بخش این کتاب نیز شامل دو فصل است که ده روش استفاده مدیران زرنگ از حسابداری و همچنین ده سووالی که سرمایه‌گذاران باید هنگام خواندن گزارش مالی بپرسند، را آموزش می‌دهد.
پیوست اصطلاحات این کتاب نیز شامل واژه‌نامه اصطلاحات حسابداری از انگلیسی به فارسی و بلعکس است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حسابداری به زبان آدمیزاد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
حسابداری به زبان آدمیزاد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک