رسته‌ها
خورشید نیمه شب
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 708 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 708 رای
✔️ خورشید نیمه شب ، کتابی از سری رمان های Twilight می باشد و شرح دوباره‏ ای از کتاب اول این مجموعه است با این تفاوت که این بار داستان را از زبان بلا نخواهید شنید ، بلکه اینبار ادوارد کالن داستان را از دید خود برای شما نقل خواهد کرد .

در 28 آگست 2008 ، مایر نوشتن این کتاب را متوقف کرد . دلیل این کار ، افشا و پخش غیر قانونی 12 فصل از نوشته های مایر در اینترنت بود.او گفت : " اگر الان ، با این وضعیت فکری سعی به ادامه دادن داستان کنم ، ممکنه جیمز پیروز بشه و تمام کالن ها بمیرن ؛ که هیچ مطابقتی با اصل داستان نداره . در هر صورت ، من برای اتفاقی که برای ادامه ی این کتاب افتاد بسیار ناراحتم و برای مدتی نا معین نوشتنش رو متوقف می کنم " .

مایر 12 فصل لو رفته ی کتاب را برای طرفدارانی که آن را نخوانده بودند در سایت خود قرار داده تا حس نکنند که باید فداکاری کنند .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
187
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
teekany
teekany
1388/12/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خورشید نیمه شب

تعداد دیدگاه‌ها:
77
تا جایی که نوشته بود کپی کتاب اولش بود تقریبا ولی دوستش داشتم:x
[quote='Professional Singer']این طوری که توی توضیحات نوشتن مایر سال2008 دست از نوشتن ادامه اش کشیده، یعنی الان بعد از 5سال هنوز حالش خوب نشده که بنویسه؟ وای وای بعضیا چه قد نازنازی ان!![/quote]
شد شیش سال(?)
چرا اینقدر بعضی از نویسنده ها لوسن؟؟؟:((:((:stupid::-( خوب حداقل این کتابو تموم کنه بد دیگه ننویسه:((:((:((
چرا از فصل 6 پرید فصل 10؟؟؟:-((?):((:stupid::-((?):((:stupid:
این طوری که توی توضیحات نوشتن مایر سال2008 دست از نوشتن ادامه اش کشیده، یعنی الان بعد از 5سال هنوز حالش خوب نشده که بنویسه؟ وای وای بعضیا چه قد نازنازی ان!!
[quote='sepideh200']اگه 12 فصل اول ناقصه هر کی میخواد بهم پیام بده براش میل کنم!
اگر هم کسی بقیه کتاب رو پیدا کرده لطفا یا آپلود کنه یا به من بگه میلم رو بهش بدم تا اگه میشه برام میل کنه!من خیلی دنبالشم![/quote]میشه برای من 12 فصل اول رو میل کنی؟!
اونجوری که من فهمیدم فقط 12 فصله!
اگه 12 فصل اول ناقصه هر کی میخواد بهم پیام بده براش میل کنم!
اگر هم کسی بقیه کتاب رو پیدا کرده لطفا یا آپلود کنه یا به من بگه میلم رو بهش بدم تا اگه میشه برام میل کنه!من خیلی دنبالشم!
خورشید نیمه شب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک