رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

فریب های عمدی: حقایقی درباره روابط آمریکا و اسرائیل

فریب های عمدی: حقایقی درباره روابط آمریکا و اسرائیل
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
در این کتاب با اسناد و مدارک معتبر ماهیت رفتار توسعه طلبانه اسرائیل و ساختار اجتماعی تبعیض آمیز آن دولت بررسی شده و طی آن درباره روابط پنهانی ایالات متحده با اسرائیل، قدرت گروه‌های فشار در آمریکا و جعلیات و افسانه‌های بر ساخته متعصبین مذهبی درباره اسرائیل، مطالبی ذکر گردیده است. مولف کتاب حاضر نماینده سابق کنگره آمریکاست. وی با تمام انتقاداتی که به حمایتهای پنهان و آشکار ایالات متحده از اسرائیل وارد می کند، قائل به طرح تقسیم بیت المقدس است و از این رو طبعا موجودیت رژیم اسرائیل را به رسمیت می شناسد و این شناسایی را به عنوان پیش فرض مباحث خود قرار می دهد که بدیهی است طرح این دیدگاه در این کتاب به منزله تایید یا پذیرش آن نمی باشد.
(دعاوی اسرائیل بر سرزمین فلسطین)، (جنگ 1948)، (دولت‌های لیکود)، (تضمین وام برای اسرائیل)، (اسرائیل و آفریقای جنوبی)، (دعاوی اسرائیل بر بیت‌المقدس)، (شهرک‌های یهودی نشین) و (اسرائیل و روند صلح) عناوین برخی از ساختار کتاب به شمار می‌روند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/04/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فریب های عمدی: حقایقی درباره روابط آمریکا و اسرائیل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فریب های عمدی: حقایقی درباره روابط آمریکا و اسرائیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک