رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خروشچف و عصر او
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 22 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 22 رای
این کتاب نخستین زندگینامه کامل و جامع خروشچف است و آیینه تمام‌‏نما از عصر شوروى است. نویسنده آن یکى از برجسته‌‏ترین کارشناسان امور اتحاد شوروى است. او می‌‏کوشد موفقیت‌‏ها و ناکامی ‏هاى خروشچف را نشان دهد.
خروشچف از جنایت‌های استالین پرده برداشت و سعی کرد چهره‌ی انسانی به حکومت کمونیست شوروی بدهد. خروشچف تلاش کرد تا جنگ سرد را آرام سازد، ولی این تلاش‌ها به بحران‌های بزرگ برلن و کوبا منجر شد. کتاب حاضر افزون بر شرح زندگی خروشچف، آیینه‌ای تمام‌نما از عصر شوروی است. در این کتاب می‌توان زندگی خروشچف از آغاز آن در یک روستای فقیرنشین تا پیروزی‌اش در مبارزه مرگبار برای جانشینی استالین و بالاخره برکناری ناگهانی وی در سال 1964 را دنبال کرد که با ترکیبی روایت‌گرانه و تحلیل‌گونه بازگو شده است. در کنار آن می‌توان تاریخ اجتماعی و سیاسی روسیه در سده‌های نوزده و بیست را نیز مرور کرد. مطالب کتاب در بیست و یک فصل گنجانده شده است و سالشماری از زندگی خروشچف و رخدادهای عصر او محسوب می‌شود. در پایان نیز آلبومی از تصاویر خروشچف ضمیمه شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/03/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خروشچف و عصر او

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خروشچف و عصر او
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک